HTML

crohned

Egy auto-immun beteg irásai. Csak hogy kiírja magát.

Friss topikok

Linkblog

Megint kettoora

2010.12.19. 01:47 crohned

Vagyis lassan. Nem birok aludni a fajdalomtol. Nem azert mert nagyon fajna, hanem rossz kellemetlen, es levegovetelkor, a jobb csipom feletti izulet kezd el fesziteni. Nyomasra persze baromi erzekeny, ha tippelnem kellene, valamilyen gyulladas miatt.

 

Lassuk mikor is irtam ide utoljara...

Igen, korhazbol irtam legutobb. Na azota volt masik korhaz is, es mutet is persze. A vekonybel egy szakaszat tavolitottak el, 6 hete is 2 napja. Azota jol vagyok, az elso verkepem ra 2-3 hetre nagyon jo lett, de azota hullamzoan az izuleti panaszok erosodtek kicsit. A korhazrol nem meselnek reszletesebben, aki volt mar sebeszeten az tudja milyen ott fekudni, aki meg nem, az ne is akarja megtudni.

Most a gyogyulasra, pihenesre, es a munkaba visszaszokasra koncentralok, habar nehez egyensulyt talalni a dologban.

Pozitivum meg, hogy 63 kg korul vagyok mar, sokat eszem, jo az etvagyam. Mutet elott kb. 53 voltam, a cel a 66-68 kg. Persze ezzel sem leszek egy vastag ember, de elerem a betegseg elotti szintet.

Keresek valami folyadekot, elfelejtettem beszedni az Immurant, meg csak tegnap ota kezdtem el ujra szedni.

Most pedig megprobalok aludni. Ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://crohned.blog.hu/api/trackback/id/tr132525147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása